makan makan @ paris

Tak banyak gambar makanan yang sempat aku tangkap semasa kitorang di Paris kali ini. Kalau korang melancong ke Paris, untuk makan mmg tak susah. Banyak restoran2 halal boleh dijumpai. Ini adalah kerana bilangan orang Islam di negara Perancis agak ramai.

Boleh dikatakan sedap la jugak makanan2 diorang ni. Kebab yang kitorang makan kat Paris lebih sedap dr kebab kat Rome =) Tp nak makan kat Paris mmg mahal. Menu kat McDonald pun mahal wei... (compare ngan harga Rome)


Mirko nak makan pizza, harga pizza daripada paling murah Euro 10 hingga Euro 16. Pizza kat Rome dalam Euro 6 jer paling mahal pun Euro 9. Salmon yang aku amek seperti dalam gambar di atas harga Euro 18. Sedap mmg la sedap. Licin aku makan. Mana taknya nasi pun sejemput jer. Hahahahahah

posted under , |

10 critics say:

Delimasari said...

ada nasi ok le tu - sejuk222 dpt nasi lega..

Kancilbiru said...

ermm...nampak sedap la...

sukahati said...

tgk gbr pun dah tau sedap

:: p R i n c E s S _ N :: said...

perghh...hrgenyerr ley tahan gak tuh klo convert...xpe sis..skali skala bcuti kn...

rasp said...

ooooo senang ek jumpa restoran halal kat sana...
tapi tu lah kan..mahei mahei mahei huhuhuhuhu....

happyichigo♥ said...

kecik nye portion..patutlah org sana slim2....mcd pun mahal? wah!

lily lotus said...

makanan2 jenis ni kalau makan banyak pun takpekan..tak gemukkan..huhu

sWeEtDaRLinG said...

kurus la aku kalau duk sana sebab sayang kat duit nakmakan

Erin Rashid said...

wah..creamy salmon!
takpe izan masih kurus
kalo erin kene tolak huhuhu!

SJB said...

Macam tak cukup je.

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month