third day @ paris - part III

Tak abis lagi weh cerita aku kat Paris ni. Tak jauh dari taman bunga tulip yang tak de bunga tu, kitorang pergi ke Champs-Elysees, salah satu tempat yang sangat famous di bandar Paris ni.



Kiri kanan sepanjang2 jalan tu penuh ngan kedai2 dan juga restoran. Kalau sesapa nak shopping sila datang ke sini yek. Banyak sangat kedai sampai tak tau mana satu nak masuk. =)




Memandangkan cuaca sejuk kitorang cepat lapar. So jalan2 cari kedai untuk memanaskan badan sambil makan crepes again.. =)

p/s: sorry la korang... aku tak banyak tangkap gambar dalam kedai dan juga kedai2 sourvenirs =) lagipun aku tak shopping pun kat sana. Kat Paris mahal la kalau nak shopping. Baik aku shopping kat Rome jer. =)

posted under , |

9 critics say:

SJB said...

You got your souvenirs. Pictures (^_^).

lily lotus said...

banyak kedai sampai taktahu nak masuk mana satu tu satu hal. nak laburkan duit tu pun satu hal gak. hihi

rasp said...

takat nak window shop leh le sis...
ater u pun dah kata mahei kannnnn..

Joyah Sempoi said...

paris oh paris...hajat di hati nak p tahun depan bawak budak2 p disneyland..hehehe

mmg pun mahal sumer kat sana izan...pegang2 jer cukup lah..hahaha

Delimasari said...

jamu mata le klu teman ke sana...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

canteknyerr paris...

happyichigo♥ said...

takpe izan yg penting amek gambar bnyk2 buat kenangan dan beli souvenirs sikit sbg ingatan...!

happyichigo♥ said...

takpe izan yg penting amek gambar bnyk2 buat kenangan dan beli souvenirs sikit sbg ingatan...!

Erin Rashid said...

nmpknye nk jln2 kt area nih kena amik 2-3 hari kot
sbb bnyk kedai nk kene tawaf satu-satu
heheheh

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month