third day @ paris - part I

First location of the day : Sacré-Cœur at Monmartre

Dekat sangat ngan hotel kitorang. Naik metro cuma 2 stop sahaja. Kalau nak ikutkan jalan kaki pun boleh, memandangkan cuaca sungguh sejuk kita naik je la Metro ok.


Bangunan kat Paris semua cantik2. Suka sangat. Pst...!!! Aku lebih suka bangunan2 kat Paris dr bangunan kat Rome. Shhh... =)


Nak naik ke atas kene naik tram. Kalau larat, nak naik tangga pun boleh jugak. Naik tram tu boleh guna tiket metro.


Cantik pemandangan dari atas ni. Boleh nampak seluruh bandar Paris. Ini kerana tempat ni terletak di atas bukit paling tinggi di Paris.



Kitorang tak masuk pun dalam bangunan tu. Tak larat nak panjat tangga. Ok. Jom turun pi tempat lain plak.

posted under , |

12 critics say:

sWeEtDaRLinG said...

tak dpaat pergi, tumpang pergi dengan gambar ko ni pun jadilaa kan.

happyichigo♥ said...

sweetnye pic die yg tgh naik tram tu (^__^)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

nice building..nice place..nice view...beshnyerrr sis..

Delimasari said...

puas jenjalan

atty's said...

beshnya izan jejalan ..view pun menarik..

rasp said...

subhanallah...cantik sungguh pemandangan kat paris...
model dia pun cantik gak :)

SJB said...

Cantik juga bangunan putih tu kan. Government office kah tu?.

.: mama cute :. said...

wah..sungguh bes buildings dia.. baru beli novel danielle steel ada citer pasal kota Paris.. huhu.. terbayang2 polak..huhu

Missing Cat said...

izan, aku nak komen yg ala2 akan buat ko perasan ye...hehehehe..banggunan2 kat paris mmg cantik, tp aku tgk ko makin cantik ye..sila kongsi rahsia kecantikan dgn aku ye...kekekeke

Mrs.Sheikh said...

bile le aku nak jejak sana ni.. menjeles laaa

Delimasari said...

sejuk mata ngan pemandangan yg indah...........

Erin Rashid said...

izan, amik gmbr dpn bgnan tu
org bkn tau pon ko masuk ke idak
asalkan ada gmbr org dh kata ko pernah pegi
hahahah

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month