aktiviti panaskan badan

Tak payah cakap banyak kali, korang pun tau kan, setiap entry pasal holiday kitorang kat Paris ni banyak kali aku cakap SEJUK. =) So untuk memanaskan badan, boleh katakan setiap malam kitorang lepak kat Starbuck Coffee sambil minum minuman panas.

Haruslah cawan besar tu aku yang punya. Mirko peminat espresso. Tp kan espresso Starbuck mmg la tak leh lawan espresso tulen Made In Italy. =)

Lepak2 sambil lihat gelagat orang2 Paris. Korang nak tau tak, sepanjang kitorang kat sana kekadang tu terserempak ngan mat saleh tak tau la org Paris atau bukan siap pakai baju t-shirt berlengan pendek pastu satu minah saleh ni pulak siap pakai singlet jer. Aku siap berbungkus2 yang diorang ni selamber jer. Bbbrrrr.... Agaknya diorang tu berkulit buaya tak?


Suka sangat suasana di waktu malam kat sini. =)

posted under , |

10 critics say:

rasp said...

iyeke sis...
tahannya dorang tu...
gamaknya dorang tu dari antartik kot sis ;)
cantiknya paris...
tingin sangat nak gi...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

sejuk2 layan kopi mmg masyuk...lol...diorg tu kulit teball kot pkai cmtu..

Dee said...

mcm i gi CH aritulah..locals siap pakai2 sweater..mat saleh t-shirt ng suar pendek..to them..eleh..it's nothing..dorang minus2 lg temperaturenya..hahaha..

Erin Rashid said...

u make me miss germany!
:(

sWeEtDaRLinG said...

bila laaa aku leh jejak kaki kat sini erk....?

lily lotus said...

diorang dah biasa tu izan. aku tengok pun rasa nak menggigil. mmg dok dalam selimut jer baru syok..huhu

SJB said...

I want hot drink too (^_^).

happyichigo♥ said...

mmg kulit buaya kot leh tahan sejuk mcm tuuuu!

Delimasari said...

udah biasa le tu... w/pun sejuk

Missing Cat said...

mmg best dpt berjalan kat tmpt org ye...bila la aku nak ke sana...bila ade duit jek aku hbskan shopping ok...teruk btl...aku berazam la nak simpan duit utk pg oversea...hehehehehe

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month