berakhirnya bunga tulipku

Sedih..... Bunga tulip aku da mula luruh. Jangka hayat pokok bunga tulip sememangnya tidak lama. Da beberapa ari bunga2 tulip ni da start luruh. Huhuhuhuhuh. Tambah2 cuaca sekarang ni tetiba plak asyik hujan lebat. Lagi la cepat bunga2 aku ni luruh.....




Sedih plak tgk bunga2 ni da tak bermaya... Hidup segan mati tak mahu...






Bunga tulipku dalam kenangan...

Bunga tulip da tak de skang ni bunga lain plak yang tumbuh... Tunggu entry seterusnya =)

posted under , |

12 critics say:

Mama Hanim said...

sygnya tulip2 tu semua.. sgt cantik kan izan..

missgee said...

Takde benda yang kekal..
Hidup akan mati..
Segar jadi layu..
Suma bersifat sementara..

SJB said...

My tupi berbunga sudah hehhee. Ya memang jenis bunga ni kan. Sekejap saja berbunga. Lepas tu jatuh berguguran lah dia. Nasib juga you ada ambil banyak gambar tu hari.

Mrs.Sheikh said...

alahai izan.. rasanya baru lagi kita menikmati bunga tulip tuu..iskkk rawannya hatiii :(

Mykhalish said...

aloo.. sayangnye bunga tulip yg santek tuh.. mcm2 kaler ada..

RiEz said...

isk isk isk sedey ini...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

alamak....layu suda bunga tulip..

rasp said...

mmg rasa sayang je tgk bunga2 layu kan...
takpe, lepas nie mesti ada penggantinya plak ek...

Delimasari said...

bunga22 berguguran plak nya...

~ Lady ell ~ said...

alah sedihnya..tanam bunga plastik je lah izan..:)

Kniedaz said...

napa tak petik n bubuh dalam pasu? sayangnya...

Me, Mrs Taj said...

canteqnya tulip ni..purple tu plg menawan..

apa jg ngn tulip tu skang kak?

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month