keyword nuffnang

Lawak la orang ni... Tak tau la sapa punya kerja ni kan. Agaknya ni pepatah zaman moden kot. "kalau tak mahu pisang berbuah dua kali, jangan tanam pisang". Serious no komen apa yang orang ni nak cari dengan keyword sebegini =)


posted under |

14 critics say:

Mama Hanim said...

huhuhu..lawak btul kan.. mcm2 daa..

Dee said...

lawak ar sis..

lily lotus said...

sengal...hahaha

RiEz said...

hahahah pisang2...

rasp said...

hahahaha...ntah apa2 je kan..

Katak Ijau said...

ijan...tetibe aku xpaham..
mende tuh...??
hehe...

wei..aku dh ambik dh award tu..TQ..
aku dh buat dh exercise ko bg same... :)

Diarihatiku1976 said...

huhuhu.. lawak..lawak...

uNIqIKA said...

rse nye ni keyword terpanjang yg penah jumpa.. hehehe

Cath J said...

hahahhahahhaha.......

Delimasari said...

ape tu....buah berangan
SIS udah terima award === tq
udah wat hehehehehe

nn said...

banyak berkaitan dengan buahbuahan. haha

SJB said...

Hahaha Lucu lucu.

BeMiE said...

Wakakaka camner la kepala dia leh pikir keyword camni ek..? lawak2... kalau tak mau pisang berbuah 2 kali.. jgn tanam pisang.. bistu nak tanam apa? kekekek

Ms AiReEn MoHd said...

bunga tulip ko tu da mcam bunga pelesu jerk...tantek la beb.....memacam kale hah...tak der la hanjen jaat tu mamam pokok tu ekk...

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month