Koochie Koochie Hota Hai



Tengah layan youtube semalam tiba2 terjumpa video ni. Remake cerita kuch kuch hota hai. Filem animation ni bakal keluar tak lama lg. Bila tak sure tp thn 2010 ni sempena meraikan ulang tahun ke 12 filem Kuch Kuch Hota Hai.

p/s: teringat bila aku tgk citer kuch kuch hota hai ni masa dolu2. Tak cukup tisu la aku bila tgk citer ni. Jiwa sensitip sungguh sejak azali lagi....Huhuhuhuhuh

posted under |

11 critics say:

rasp said...

pergghhh makin maju le film hindi nie kan....
tul tu sis, i pun cam tak cukup tisu je tgk crite nie...

ibu ilham said...

hahaha.. saya pon teringat 1st time tgk citer nie.. masa tu kat umah erin.. erin la yg teresak2... saya mainten jer... hahaha.. (shahurin kalu baca komen nie jgn marah aku yer)...
oh ye ker.. mesti tgk animation tu...

ibu ilham said...

hahaha.. saya pon teringat 1st time tgk citer nie.. masa tu kat umah erin.. erin la yg teresak2... saya mainten jer... hahaha.. (shahurin kalu baca komen nie jgn marah aku yer)...
oh ye ker.. mesti tgk animation tu...

Mama Hanim said...

salam izan.. huhu, mmg best citer tu kan.. lagu2 pn mmg power..
tingat zaman mabuk cinta 12thn lps..kuikui2..

pRincESs_N said...

alaa..x ley tgk...

SJB aka SUELYN J-B. said...

saya pun suka sangat dengan movie kuch kuch hota hai ni. Lagu lagu dia tu huhu memang best lah. Teringat masa lalu.

lily lotus said...

bayang2 shah rukh khan pun aku tak lupa lagi masa jumpa dia kat klcc haritu. mmg very the tergoda tau tgk dia. eh lari tajuk sudah :P

attyfir said...

citer industan palin meletop..

@xiM said...

kuch kuch hota hai lah pencetus di mana say aminat tengok hindustan..tapi sekejap jer lah.haha

missgee said...

Rasanya kalo aku nengok citer nie
akan nangis kali ke-2 kot..
hahahha

Delimasari said...

best citer ni... layannnnnnnnnn

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥




Blogger of The Month