wallpaper

Semalam Mirko tunjuk kat aku gambar wallpaper terbaru kat handphone dia. Ni la dia, muka aku yang berbungkus2 ni. Huhuhuhuhu...



Gambar ni di ambil masa kitorang pi Paris aritu. Kat Paris cengginilah rupa aku. Bebungkus2. Tu pun masih terasa sejuk menusuk ke tulang.

posted under , |

16 critics say:

SJB said...

Pretty :D.

Kniedaz said...

xdapat bayangkan kesejukan di sana..kat sini baru kena aircond pun dah berair hidung huhu

Anonymous said...

cantik:)

-syisyi-

Anonymous said...

cantik:)

-syisyi-

NenekPenne said...

berbungkus ker apa kan...
at least gambar u bukan gambar awek lain..kan kan..

Dee said...

lawalah sis..hehehe..

rasp said...

uish, sejuk sangat laaa tu...
walopun berbungkus2 tetap remain gorjes..

nora fuad said...

sweeetttt

lily lotus said...

yang besar pun berbungkus2. budak kecik lagilah ekk..jgn terbungkus sampai tak nampak apa dah..hehe

mEMYselfandi said...

CUTE!=)

Cath J said...

awww... he sooo sweeettttt...

~~ciklinn~~ said...

berbungkus punn comell..

sz | m.a.s.s said...

hihihi..bungkus2 pun nmpk muka lg ok la tu..cungggg :)

Me, Mrs Taj said...

sejuk smpi ke tulang? grrrrrr

Delimasari said...

sejukkkkkkk le tuuuuuuuuu

RiEz said...

hahahha bungkuih...

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month