ramadan 2010

Jadual waktu di bawah adalah jadual waktu sembahyang yang dikeluarkan oleh Masjid di Rome. Korang lihat lah sendiri waktu imsak dan waktu berbuka kat sini. Pada tahun ni bulan Ramadan jatuh pada musim panas. Bulan September nnt da nak masuk musim luruh, so waktu berbuka puasa akan lebih awal berbanding skang. =)

posted under |

11 critics say:

atty's said...

SELAMAT BERPUASA IZAN..

Ummi said...

izan..selamat berpose..tak balik raye kat mesia ke?

Cath J said...

Selamat berpuasa org jauh... :)

Nora Fuad said...

as salam dek.. sabar je lah.. lama jarak masa puasa.. imsak awal, bukanya lambat...

semoga ganjarannya pun lebih juga..

Diarihatiku1976 said...

huhuhu.. sgr lengkap... semoga ramadhan thn ini lebih baik dari thn lepas yekkk..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

slamat bpuasa sis...

happyichigo♥ said...

selamat berpuasa izan and hubby!

Delimasari said...

selamat berpuasa

lily lotus said...

beb, storylah ko bersahur n berbuka apa

farra8979 said...

selamat berpuasa...

SJB said...

Selamat berpuasa.

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month