wajib di bulan puasa

Masa kat Msia dulu, kalau pi Pasar Ramadan mesti beli air kacang soya untuk berbuka. Skang ni mana nak cari Pasar Ramadan, kene la buat sendiri air kacang soya. Nasib baik tak susah nak buat. Cuma tak larat nak perah je la kalau buat banyak2.

Minggu lepas 2 kali aku buat air kacang soya ni. Bukak puasa ngan air kacang soya letak ais. Ahhh..... sedapnya....


posted under , |

6 critics say:

Lieya said...

Salammm ziarah, rajin izan masuk dapur yerk. Hehehe... bagosssss

Delimasari said...

rajinnye izan -- SIS xpenah wat - kena belajar ni

rasp said...

duduk jauh nie mmg kena pandai masak...
pandai berdikari kan sis...
tapi bagus gak...save $$$

happyichigo♥ said...

oh sedapnya air soya! tibe2 teringin sudah..izan nye air soya mesti best sbb fresh buat sendiri kan!! yum..

SJB said...

I pun suka air kacang soya yang fresh.

Orchid said...

my feverett soya..letak ais...perhhh nikmattt!..omak turunkan ilmu wat soya nih sebab dibulan puasa niaga air soya..syukurr

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month