mula bercambah

Bulan depan, 21 March akan bertukarnya musim dari musim sejuk ke musim bunga.... Tak sabar rasanya sebab da tak tahan lagi dengan sejuk. Bbbrrr....

Jenguk2 kat tempat tanaman bunga tulip aku tahun lepas. Biji benih da mula bercambah. Benih2 tu semua yang tahun lepas punya. Lepas habis je musim bunga tahun lepas aku biarkan jer biji benih tu kat bawah tanah, nnt dia akan tumbuh dengan sendirinya. =)

Tahun ni biarkan tumbuh bijih benih yang sediaada. Insyaallah tahun depan aku nak tambah bunga tulip kat tempat2 lain plak.

posted under |

9 critics say:

Dinda Iva said...

mesti cantik hasilnya....nanti jgn lupa upload gambar bila dah berkembang yea...

Tihara said...

nampak fresh je poko ni..tulip ey :)

Nanak said...

mesti cantik kan bila dah berbunga nanti..

MY HEART said...

Wah bunga tulip?? minat gak ngan tulip ni.. dah berkemban dan membesar nanti mesti cantikkan ^_^

CathJ said...

wahhh... best nyer.... tulip my fav too..

Nora Fuad said...

bestnya boleh menyaksikan musim yang berubah. di sini tak ada empat seasons, tapi sentiasa ada empat musim cinta.. he he

rasp said...

i love tulips....

SJB AKA SUE J-B. said...

Wah.. tulips dah nak tumbuh.

nqr said...

kita ni kalau nak start tanam tulip..bagus start bila?sbb kat warsaw ni sejuk smpai april katanya..

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month