tahniah kepada yang berkenaan


Dalam entry yang lepas, jawapan yang tepat adalah Genting Highlands. Tahniah kepada sesiapa yang meneka dengan tepat. Pandai korang yek. Mirko sangat suka pergi Genting. Dia kata seolah2 bukan berada di Malaysia. Maklumla agak sejuk dan berkabus. =)

Cakap pasal sejuk, suhu pada minggu lepas turun lagi. Ingat kot da nak masuk musim bunga suhu makin meningkat. Tapi sangkaan aku meleset sama sekali. Malam kelmarin suhu mencecah 0 darjah. Da tak tahan dengan sejuk.

Dekat sini bukan setakat panas je boleh sakit kepala. Orang mcm aku yang ada migrain ni bila suhu terlalu sejuk pun akan mengalami sakit kepala jugak. Pelik tapi benar....

posted under , |

3 critics say:

MY HEART said...

Take care izan.. hadiah jaga diri kicap dan sos hihihi ^_^

Lieya said...

Jap jap jap... ape kene mengene gambar ngan migrain sama jawapan soklan yg betul. Hak hak hakk... dah pening jugak nie...

KayNisa said...

yeay betul. nak hadiah! :p

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month