mari menilai

Maafla yer.... Tak de entry tentang Artena buat sementara waktu. Gambar terlalu banyak dan aku tak sempat nak edit buat masa sekarang. Harap maklum juga yang entry tentang Artena nnt akan ada banyak gambar.

Hari ni saja nak suh korang main teka teki. Hari ahad aritu masa nak bayar lepas breakfast kat bar aku keluarkan duit syiling ni. Tetiba terasa cam pelik la plak gambar kat belakang syiling tu. Tak pernah nampak sebelum ni.

So, terasa sayang plak nak guna syiling ni. Cam lawak pun ada gak. =) Tapi duit ni bukan duit palsu yer. Ada nilai duit ni. Cuba korang teka, berapakah nilai duit syiling ini.

posted under |

9 critics say:

sW33tdARLiNG said...

ha'ah.. gambar dia cam unik... tp mmg tak reti laa nak nilai berapa

Dee said...

aku teka 1 Euro Dollar..hehehe..aku mana penah pgg euro pun..

Nora Fuad said...

hi izan.. nak teka tak tahu, tapi macam duit palsu rupanya.. he he

Dee said...

eh..silap..50 sen euro kot..haha..

Lieya said...

mcm atlit tengah berlari je.. ehehehe... mmg unic & cantekkkk syiling ni. 50 senn kott... eheheh xpenah tengok duit euro la izan. hantam sajalaaaa

RaNiA said...

2 euro kot..tak pun 1 euro..tak pun 50 sen..hehehe

Izan said...

SWEETDARLING -
tu la mmg unik sekali... tak reti teka tak pe nnt aku bgtau jawapan dia. =)

DEE -
mana aci teka dua kali... hehehhee

KAK NORA -
duit betul ni kak nora, bukan duit palsu... =)

LIEYA -
ada rupa atlit ker??? nampak cam org lidi ada lah. hahahahah

NADIA -
nadia, ngelat.... =)

rasp said...

dah tak leh teka tapi nak ckp...
mmg unik aaa...

SJB AKA SUE J-B. said...

Macam duit mainan hehe.

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month