menghirup udara segar

Pagi ahad kami bertekad untuk membuat pergerakan fizikal @ membuang lemak2 di badan dan membuang peluh selepas sekian lama tak exercise akibat cuaca sejuk yang melampau. Seperti selalu kami akan pergi ke kawasan tasik untuk jogging. Tapi kali ni untuk warmup kami hanya berjalan2 menghirup udara segar di tepi tasik. Kami berjalan dari atas bukit hinggalah ke bawah berdekatan tasik. Sila jamu mata anda dengan gambar2. =)











Selepas penat berjalan. Kami pun mengambil keputusan untuk berjalan2 ke Artena pulak. Artena merupakan Kota Tertua di Eropah. Tak jauh sangat dari sini. Lebih kurang 80 km pergi balik dari rumah kami. So, jangan lepaskan peluang anda untuk saksikan Kota Tertua ini pada entry seterusnya. =)

posted under |

10 critics say:

tipahvogue said...

rajin btoi laaaa eksesais...aku yang badan dah maken tembam nih, maken malas mo eksesais! hahahaha

Dee said...

wow cantiknya view..masa winter..tasik ni freeze tak?

atty's said...

canteknya view..

pRincESs_N said...

cantek view...

lily lotus said...

tang mana lemak yg ko nak buang. ekekeke..

Azura Iznil said...

tetiba teringat Italy...huhuhu.

sw33tdarling said...

cantiknya pemandangan.. kalau laa kat mesia ni cuaca kat sini, aku rasa rajen jer aku pi jogging

Lieya said...

Cantekkkkkkkkk

Delimasari said...

boleh berpeluh ke ni - cuaca sejuk

RaNiA said...

musykil la izan..ko ade lemak ker??? hahaha...

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month