jaga badan

Objektif kami gi jogging hari2 ialah untuk turunkan berat badan dan juga mengurangkan lemak2 yang terkumpul di bahagian perut. Kahkahkahkahkah. Perut dua2 org da boroi la weh... Tak boleh jadi ni. Ni la akibatnya hari2 minum cappuccino.


Untuk mejayakan objektif kami dengan jayanya, kami pun gi la kedai alat2 sport petang td. Kat Decathlon ni la... Macam2 ada klu nak cari barang2 sukan.

Masuk2 je kedai ni kami terus ke department alat2 senaman untuk kuruskan perut. Hahahahaha... Mula2 rambang gak mata taktau mana satu nk pilih.

Sebenarnya asas untuk kuruskan perut kene banyak wat senaman bangkit tubi. Bangkit tubi ni la satu2nya senaman yang paling aku payah nk buat. Kekadang tak leh nk bangkit ler. Tu yang Mirko kata kene pi beli jugak alat senaman ni. Kalau tak de alat ni ada gak aku tak wat senaman ni then mau lemak aku makin berleluasa kat perut. Hahahahahah.

Setelah beberapa minit membelek sana sini, lastly kitorang decide amek alat ni. Mula2 aku nk amek alat senaman yang lain. Babnya cam senang skit nak guna. Mirko mula bising klu nak senang bila lemak nk ilang. Mati la aku pasni sakit sana sini. Baru jogging 2 arini pun da sakit kaki sakit pinggang sume ada. Mana taknya lama tak exercise. Badan pun naik lemak la...


Memandangkan skang ni tgh sales, kitorang bayar 45euro je. Harga asalnya 59euro. Arini tak sempat lg nk guna alat ni. Pas membeli balik umah salin baju terus gi jogging. Semangat waja betol!!!! Alat ni esok baru la kami nak rasmi. Td balik jogging udah penat, Lagipun da nak malam da....

posted under , , |

10 critics say:

enrico24 said...

epynya hng g kuar jogging,xjak aku pun ek g tasik tu?hhuuh,dh la aku thaap yg bsoan duk umah ni,rsa cm nk memberontak je,tension yg keterlaluan.duk asyik kat umah je.klu ade kj xla bosan sgt,pas abis kj leh g jln2,g hopping ke sbb ade duit.leh g karaoke.aku rsa cm dh xde mood nk sni,

sukahati said...

masuk gym la weh...leh gne smer peralatan :p

nway, syikin ariff dah selamat melahirkan baby perempuan 24/7 arituh. aku pon br tau smlm, asse bgtau

Izan said...

to fariha -

nak join?? kom arr tak de hal...

to shariman -

gi la keluar. kawan ko takkan tak sume da balik kot...

to som -

mmg nak gi gym tp dok tgh pikir byk kali. mahal sgt la yuran dia. huhuhuhu

kim slm kat syikin bebila ko kontek dia ke or jumpa asse kat ym. hehehehe. lama aku tak ym...

Hilma Rashid said...

huhuhu..nih dh series nk kuruskn bdn nih beb
ehh.. takkan awk yg kurus tuh dh gemok?
cm xcaye jer!!

enrico24 said...

weh kak!hang wat pa tu?xmai umah ke ari ni?xg masjid ke si adam mirko tu?ko beli alat senaman ke,bila msa ko nk senam tu,huuhu.ya kwn2 aku xde kat sni,suma g luar dr rome.tu yg bosan,

aRa said...

Agagagaga...sila jaga badan...kang gedebuk besau cam farah ssh tau nak turun...(mak dah bising la badan dok naik je...agagaga)

Izan said...

to erin -

mmg serius la erin oi... bab mmg da serius boncit perut ni. huhuhuhuhu. klu boncit ada isi tak pe gak. ni boncit ada lemak. oh tidak!!!!

to shariman -

mirko pi masjid sorang2. aku tak balik bab sakit perut la. nnt aku bgtau bila aku nk balik ok?

to farah -

mak farah selalu masak sedap2. tp klu izan makan makanan msia ok lg. makanan italy ni mmg la menggemukkan. spaghetti ngan pizza penuh dengan cheese. mana leh kata tidak pada cheese. say cheese!!!huhuhuhuhu

axim said...

haaa cakap pasal cappucino semalam baru minum...sedap!!!

ayu.ayuthya said...

izan.. aku tgk ko kurus ja.. tang mane lelemak tuh bkumpul.. hiksss

ayu.ayuthya said...

izan.. aku tgk hang kurus ja. kt mana lelemak itu bkumpul.. hikks ;p

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month