desperate catwives







Bak kata Rieha, desperate catwives si eva ni. Huhuhuhuhu. Sian kat dia. Tp kekadang mmg desperate pun. Selalu dok depan pintu ni ha. Bila orang bukak jer pintu mesti dia kuar mengangkang kat depan umah nk berjemur. Tp kalau malam tau plak tak mau kuar. Pandai jugak ko yek meow...

posted under , |

8 critics say:

NuRuL FaRiHa said...

hahaha berguna ayat aku tuh...desperate la eva nih

Izan said...

to fariha -

tu la sian kat dia. desperate nak cr kucing jantan kot. sib baik la kene kurung dalam umah selalu klu tak ada gak ilang cam kucing si syima tu.

Signorina Syima said...

jgn di tahan kemahuan seksual binatang itu... boleh meroyan... nnt jadi la macam kucing aku... memberontak lalu melarikan diri bersama jantan lain..

aRa said...

agagaga...leh wat series ni... ;p kucing farah pun kadang nak kuar...kitaorg bawa la tapi kena ikat...takut dia lari p kat jalan besar...rmh farah kan depan jalan besar...kang kena langgar...jauh²...

Izan said...

to syima -

bukan aku yang sekat. tuan dia yang sekat iaitu mak mertua aku. hahahahahahah. aku rasa dia da biasa dan tak pernah diekspose dgn kucing2 yang lain so tak dak kemahuan terhadap kucing jantan.

to farah -

tu la kucing kalau ilang mesti taktau jalan pulang kan.
kat italy sume ikat anjing bawak jalan, farah pulak ikat kucing bawak jalan. hehehehhehe

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

adoyai..comel nyer catwives nih!
gebu!
putih melepak
hahahhha
sian dia xder kawan
ada izan kene buli le
huhuhuuh

Izan said...

to erin -

mmg selalu kene buli pun ngan kitorang cik eva ni. dia mmg suka kalau ada org tolong belai2 dia. senyap jer dia dok dekat ngan kita nnt

NuRuL FaRiHa said...

hahaha ayat syima tak leh blah 'jangan dihalang kemahuan dier' huhuhh ok aku salute la ini eva malam2 tak kuar...

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month