diet konon



Konon2 bulan pose ni nak diet. Nak kontrol makan. Tp alkisahnyer da hampir seminggu kitorang tiap2 malam dlm kul 10 malam pi makan gelato@ icecream. Apa kisah ni??? Apa2 pun ni aku la punya pasal ari2 ajak pi makan ice cream. Mirko da start bebel. Arini last makan icecream then tunggu minggu depan plak baru datang sini makan icecream.

Skang mesti korang da tau kan napa aku makin berisi skang. Kuat makan.... Ice cream, coklat tu sume favourite tu. Tp coklat da hampir sebulan tak beli. Diet la tu kekonon... Bulan pose pun berat tak turun2 pun... Kang tambah raya kang nk pi open house lg. Sib baik la dok sini tak banyak rumah nk pergi, kalau kat msia mmg la aku simpan perut bab banyak rumah yang aku kene pergi. Tu la masa dok Msia dulu asal raya jer mesti aku demam, mana tak demam, macam2 aku sumbat masa raya pas perut da biasa kosong semasa sebulan berpuasa. Ish buruk tol perangai. =)

posted under , , |

9 critics say:

lily lotus said...

tu dia tak tahan tgk eskrem dok tertenggek atas meja tu..huhuhuu :P
takpelah izan i tak nmpk pun tang mana u berisi..hehe..dok kat tmpt sejuk kena biar byk lemak..tp terkawal laa..hehe..

sukahati said...

selamber jer buh gbr ice cream yg sungguh enak ituhhh....bulan pose nehhh weh :p

ayu.ayuthya said...

hikss, sedap kan aiskrim, yummmy..
tp bahaya, kna check takot ada melamin dr china, hati2

rasp said...

masyaAllah..sedapnya tengok aiskrim tu.. aiskrim, coklat dua2 nie my paberet gak tau.. but u selim melim pe..no hal makan byk..

tabtibau said...

ais krim?
erkk,,nak gakk..!!

slamat hari raya
jauhnyer raya:)

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

wah..aiskrim itu sgguh memikat kalbu
dh lama tak mkn aiskrim
huh!
xmkn aiskrim pon erin batuk gak
baik mkn aiskrim kn!

Izan said...

to lily -

tu la kene kawal.. kang da tak terkawal kang susah... =)

to som -

hahahahha... saja aku nk menggoda keimanan ko kejap.

to ayu -

kat italy ni derang ada susu derang sendiri.tak banyak eksport dr cina. harap2 tak de la melamin

Izan said...

to rasp -

selim melim pun kalau ari2 aiskrim mau parah nnt. heheheheheh

to tabtibau -

selamat ari raya... raya di perantauan...

to erin -

ari2 izan makan aiskrim kat sini... aiskrim kat sini tak macam aiskrim kat msia. =)

aRa said...

Owh...saya tgh sakit...tak di benarkan mkn benda sejuk...uwaaaaaaaa...teringin okeh...

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month