4 darjah celcius

Harini cuaca amat sejuk sekali. Tak tahan wei... 4 darjah celcius. Sejuknyer... Untuk pengetahuan korang skang ni masih lagi dalam musim luruh. Musim sejuk belum tiba lagi. Musim sejuk nnt tak tau la brapa darjah celcius plak. 2 tahun lepas musim sejuk mencecah -3 darjah celcius.

Pagi2 selepas sarapan kami pergi ke Roma Termini. Termini ni kalau kat Malaysia macam KL Sentral la kan. Nak beli tiket bas, tiket keretapi sume kat sini. Tujuan kami ke sini sebab hari Selasa ni kami nak ke Milan. Mirko dapat jemputan untuk menghadiri majlis penganugerahan sempena pertandingan yang dia pernah sertai beberapa bulan lepas. Korang ingat tak aku pernah suruh korang mengundi dulu??? Tp tak tau lagi dia menang ke tak, keputusan akan diumumkan pada hari Selasa nanti.

Kali ni kami akan ke Milan ngan keretapi. Bukan apa skang ni da nak masuk musim sejuk. Setengah2 tempat mungkin dituruni salji. Kalau kami pergi ngan kereta kemungkinan besar kami akan tersangkut di jalan raya akibat salji.Untuk mengelakkan masalah ini kami pun amek keputusan untuk naik keretapi kali ini. =) Perjalanan dari Roma ke Milan akan mengambil masa lebih kurang 5 jam.

Jom beratur nak beli tiket....

posted under , , , |

9 critics say:

Mommy Lily said...

haiii..salam singgah

slmt berkenalan..:-)

FaRiHa said...

wehhhhh tantik la blog mu nih...tantik tantik...huhuhu mau salin kulit jugak laaa huhuuhh tantik!!!!

sukahati said...

woo...5 jam dlm tren....cam kl ke ipoh
tapi tren kat sana lagi hebat kot :p

lily lotus said...

harap2 mirko been selected utk terima anugerah tu..aminn

a-as said...

kita pun same..salam perkenalan.

Leave my toe print here..;)

nurhareza said...

ko ni kan.. makin lawa lar.. izan.. ko mmg stay sana ampai bebila la ek..

rasp said...

wah ni baju musim sejuk ek..cantik tau baju baru nie *ihiks*.. isk sejuk bebenor tu..

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

izan,
erin dh vote for mirko tau
harap2 dia menang
ok, slmt jln
slmt honeymoon gak
ghehehehe

aRa said...

ish²...dah lama tak naik train tau...teringin lak...tapi klo nak naik KTM itew...i nak naik 1'st class ajor...agagagaga...Owh...romantik bercuti berdua...agagagaga

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month