sehari di bulan ramadhan

Gambar ni da lama da aku amek. Cuma asyik lupa jer nak tunjuk kat korang semua. Gambar ni aku amek masa bulan puasa aritu. Masa tu kan musim nak bertukar dari musim panas ke musim luruh. So cuaca tak menentu masa tu. Kadang2 hujan, kadang2 cerah. Kadang2 cerah pun hujan gak tetiba.

Satu hari di bulan puasa aku teman mak aku gi Tivoli bab nak amek barang yang derang pesan. Bandar Tivoli ni atas bukit. Dari bandar ni boleh nampak pemandangan kawasan2 perkampungan di bawah bukit tersebut. Hari tu cuaca kat bandar Tivoli cerah tp boleh nampak awan hitam yang berada di kawasan lain dr atas bukit tu.

Korang tengok la gambar ni. Nampak macam obor2 pun ada kan. Tu adalah air hujan. Tp kat Tivoli tak hujan pun. Tempat lain yang hujan. Tak banyak gambar dpt aku amek. Kamera wat hal la plak aritu.





posted under , , |

8 critics say:

Kujie said...

sik baik jauh....gerun tgok
sebab kalau terjadi apa,kita tak de kuasa nak melawan kekuatan dia

FaRiHa said...

huh ku ingat tornado...aku slalu ngk kat natgeo takut seh....

aRa said...

Kuasa tuhan kan signora...takut gak tgk tapi cantik...

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

subhanallah...
itula kuasa Allah kn.
kt cni erin xpnh tgk lg
tp biasa tgk kt shah alam
on da way dr shah alam ke kl pon slalu mcm ni
leh lihat melalui highway

sukahati said...

mcm tornado pon ader

rasp said...

subhanallah..indahnya ciptaNya..

ladyell said...

hebatnye ciptaan tuhan...org lain dpt hujan kt tempat izan tk hujan tp leh tengok hujan...masya'allah..cantik nye...

bwh tu kg eh...ingatkn laut td....

Mrs.Sheikh said...

cantik kan kuasa allah...
bile le leh jejak italy niiii

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month