winner of 8 oscars

Kalau korang ingat aku pernah citer pasal citer Slumdog Millionare sebelum ni. Aku tgk citer ni kat wayang Bulan Januari aritu. 2 minggu lepas aku tgk lagi citer ni kat umah. Aku suka sgt2 citer ni. Soundtrack dia pun best2. Yang nak tergelak tu suami aku yang sebelum ni tak pernah2 dgr lagu hindustan pun leh terminat kat soundtrack citer ni. Hahahahahahaha

Citer ni best sgt. Banyak mengajar erti kehidupan. Memandangkan aku ni sensitip orangnya certain2 part tu aku agak sensitip dan mula la nak berair bijik mata ni. =) Mmg patut pun citer ni menang 8 award. Tp aku konpius la.. citer ni tak kuar ke kat Msia? Awat la member aku sorang ni susah sgt nak jumpa citer Slumdog Millionare ni. Apa2pun sila la layan video klip citer ni ok. Aku suka sgt video klip Latika Theme tu.

p/s: aku suka la Latika dalam citer ni. Dia sgt cantik... =)

posted under , , |

10 critics say:

rasp said...

pengakuan: baru smlm gi cari citer nie, dpt gak beli cetak rompak nye!

masa crite nie menang byk award terus i teringat kat u tau..teringat n3 u on this movie aaa..

RiEz said...

aku idak pernah ngk citer nih...

~ Lady ell ~ said...

ell dh tngok cite ni(dwnld kt bitcomet).kira best sbb ditnjuk satu per satu prjlnn hdup mcmna dia leh dpt tiap2 jwpn.tp kn ada satu part yg dia dh di bg soalan dulu sblm ke comrcl. break(mmg sengaja),then ke toilet n trserempak dgn host(mmg disengajakn).then kt situ host tu psycho sgaja bg jwpn yg salah supaya dia jwp salah,tp kn sebaliknya juga bleh brlaku.host tu juga bleh wat deal tuk dpt cut for giving the right answer.lg pn dia mmg tk tau jwpnya.security tk ketat.prcaya tk prcaya jelh.atau pn dia pndai2 leh cri hp jap n call the right prson yg dia rasa leh bg jwpn tu coz soalan dia dh tau...ahh..ada2 jelh ekk ell ni,dh bunyi mcm movie critics plak..hehe

~Iza~ said...

Ada jer kat Msia..masa aku balik hari tu ada tayang dah kat wayang..
Aku juga telah berjaya membeli DVD cetak rompaknya untuk tontonan kami di negara org ini..
Anyway the film is super duper good..

Signorina Syima said...

izan.. bukan cerita ni... dvd nye sudah aku perolehi...

tapi aku nak tgk official videomusic dari pussycat doll yang nyanyi lagu ni versi inggeris...

salah baca la tu....

Erin Rashid said...

YUP!
erin dh tgk
mmg best
rugi sape tak tgk
mng awards tu pon mmg sesuai laaa
tapi jgn la abaikan pelakon2 kecik molek tu
sian mereka kan!

aRa RaMaDhAn said...

Ade cerita ni kat panggung...Ari itew masa layan Upin and Ipin...ade tgk iklan di tayangkan kat Midvalley...cuma i tak tgk pun...Agagagaga...

adi's wife said...

hehe..za pon dah tgk..member donlod dan kasi free kat kitorang..ceben za sangat suke cite ni..

jalan cite yang menarik dan unik ;)

~ujicham~ said...

citer ni ada kat selected cinema je.. n confirm kat KL. Negeri2 lain mmg takde rasanya.

Anonymous said...

great movie!

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥




Blogger of The Month