hasil titik peluh

Inilah dia hasil titik peluh tulang empat kerat kami berkebun selama ni. Selepas sebulan menunggu salad yang kami tanam telah menampakkan hasilnya. Sudah 2 hari kami mula makan salad sendiri. Tak payah nak beli lagi. Kami letak jaring bagi mengelakkan daun2 kering jatuh di atas sayur salad tu. Jaring tu juga untuk megelakkan burung dr makan salad kami. Masa pokok salad2 ni masih anak lagi selalu kene makan dengan burung. =)



p/s: mari mari beli beli salad. murah murah....

posted under , |

11 critics say:

tipahvogue said...

rajin sungguh koang bercucuk tanam eh?? menjadik plak tu!!! sonok tgk!!!

Diarihatiku1976 said...

izan..hang ni memang suka berkebun ekk.. saya pun gitu gak.. tapi tanah takde plak...

Umi said...

pose2 ni sayur hang nampak lazattt sangat..hahaha

pudding pie said...

share sikit!!!
hehehehe
bgus, jimat ekonomi keluarga

Mrs.Sheikh said...

izan dear..

aku mmg tabik spring ler dgn ko.
rajin sokmo...
menanam aje...
bagusnyaaaa!

sWeEtdARLinG said...

fuuh syok giler dapat makan hasil tanaman sendiri

jom jalan2 pi melaka..! said...

kalo korang rajin surf lah...

http://indahnyacameronhighlands.blogspot.com/2009/05/jenis-salad-cameron-highlands.html

jom jalan2 pi melaka..! said...

try surf enda menarik nie...

aku rase belum jual lagi kat malaysia ler....


http://www.youtube.com/watch?v=54ck2YdCuTU

http://www.youtube.com/watch?v=v_p4t1Buv-I

sukahati said...

seronoknyer....bila hasil tanaman menjadi

rasp said...

wah fresh from the land! :)
bestnya!!!!!

Mrs Taj said...

jelesnyaaaaa...itu aje yg me nk comment..hehehe

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month