aku kejar artis lagi

Ingat tak masa bulan lepas aku citer pasal aku kejar artis Julia Roberts. Kali ni aku nak citer pasal aku pi kejar Richard Gere pulak.

Alkisahnya hari Jumaat Mirko dtg amek aku balik dari tempat keja. Masa dlm kete tgh aku dok belek2 paper, ada artikel mengatakan bahawa pada petang hari tu ada Richard Gere kat Auditorum untuk sidang conference sempena filem terbarunya pada jam 6 petang. Tgk jam masih lg kul 5.15 ptg. Apa lagi terus kitorang melencong nak ke Auditorium. Sempat lg ni nak kejar Richard Gere. Aku ngan Mirko mmg peminat dia. =)


Sampai2 kat sana jam da hampir 6.15 petang. Org mmg ramai. Sana sini penuh ngan paparazzi. Then Mirko cuba menelefon kawan paparazzi dia tu. Rupa2nya depan mata kitorang jer kawan dia tu. Kawan dia kata Richard Gere dtg awal dalam kul 4 ptg then dia baru jer balik bab dia ada hal lain. Aduh... hancur harapan nak jumpa Richard Gere.



Tak dapat la tgk Richard Gere secara live. Then kitorang pusing2 jer la kat kawasan Auditorium tu sebelum balik. Kalau sapa nak tgk pelancaran filem bolehla beratur beli tiket. Kitorang malas la nak tgk wayang. Dtg cuma nak tgk Richard Gere jer. Sebenarnya bukan hanya ada Richard Gere. Banyak lg pelakon2 dan artis2 lain tp kitorang tak kenal la plak. Pelakon2 dan artis2 Italy pun ramai cumanya aku kurang minat skit artis2 Italy ni. =)


posted under , |

14 critics say:

sue-ab said...

aku pun minat dia...majority citer dia aku ada dvd nye....hehhe..

lily lotus said...

sabar jerlah..bkn calang2 artis ko leh kejar..hiks..i vangga u ;)

its me said...

prety peektures plak aku tgk ko ngan mirko kat bekground merah tu babe....woowwwwwwwwwwwwwwww gitu

rasp said...

baru je niat nak jadik mamarazzi ek sis, tak menjadik lah plaks...
i pun soooookaaa richard gere!

Cik Pah said...

kalau izan dpt jumpa dia betul betul camne ? kalau cik pah.. nak peluk dia ngan kasik dia satu kiss.. huhuhu...mata dia tuh redup jer kan..

Gieyana said...

Alaa.rugi ar kan psl x sempat jumpa..next time ko kejar lg yer..:D

happyichigo♥ said...

dira tak sabar nk tgk citer richard gere, hachi!!!

Diarihatiku1976 said...

lorrr.. takde rezeki u lah izan.. takpe-takpe.. lepas ni kejar lagi ekkk...

RiEz said...

aku suke dier...so lomantik..hikhikhik

BeMiE said...

adeh.. bemie terbayang dia dalam citer shall we dance.. huhuhuu bestnya JLo.. hehhehe

♪ cik katak ♪ said...

wheeeaaaa.. jeles nye....!!!!!!!

bspotgurl said...

takpelah Izan, nak buat cemane.. dah takde jodoh nak jumpe richard ger etu.. I pun suke dia ni berlakon..ala-ala romantik gitu...

pRincESs_N said...

wahhh sis..kejar mngejar artis ooo...

Delimasari said...

sampai kejar-mengejar yer
aksi gerak khas niiiiii

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥




Blogger of The Month