da setahun rupanya

Diam tak diam da setahun rupanya parents aku balik Msia. Da setahun la aku berdikari di negara org ni. Tp bulan 5 aritu kitorang ada balik Msia, wat kenduri kawen. Tu la kan, baru aku teringat yang aku tak letak pun lagi gambar kawen kat blog ni. Huhuhuhuh. Ampun...





p/s: tak leh tgk gambar ni lama2 satlagi ada gak aku teriak (nangis). huhuhuhuhuh

posted under |

13 critics say:

butterflyana said...

huhuhu.

akak,
bertabahlah.

rasp said...

sabaq sabaq...takmo cedeh2...
nanti tak cantik...

RiEz said...

konpem hang tgh teriak nih...

Diarihatiku1976 said...

huhuhu... ciannya.. sabar ekkk

:: p R i n c E s S _ N :: said...

uhuu..sis homesick ehhh....saba k..bro mirko kn ade...

CikMin said...

alololo..siannye izan..sabo eh..baru jek balik kan..tahun depan balik lagi hokeh...

bspotgurl said...

huhu.. sabar izan,...sabar.. kan mirco tu ada..bukannya u alone kat sana

Cik Pah said...

sabarlah izan..mmg itulah dugaan hidup di negara orang.. nasib baik skang zaman it. boleh selalu commnunicate ngan diorang kan..

Cik N said...

xpe...hubby kan ade...;)

lily lotus said...

aku yg tak terlibat dalam drama ni pun sayu baca..sabar yer kawan

POSH76 said...

mesti sedey pisah dgn family jauh lak tu...huhu

POSH76 said...

mesti sedey pisah dgn family jauh lak tu...huhu

BoyLobo said...

alalal sian ko kene tinggal kan...aku terlamabat komen ni...ni pasal nak kalahkan posh ni..aku komen gak bon voyage mamam ngan papa ko ni....tak per duk negara org belajo culture org plak...best apo??

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month