korang perasan tak

Tak tau la korang perasan atau tidak poll baru kat sebelah kanan blog aku nih. Kalau korang ada masa yang terluang sila lah jawab soalan2 cepumas aku kat sebelah tu. Kalau korang rajin la kan. Kalau tak rajin tak payah. Aku tak paksa pun. Tiada paksaan dalam islam ( amek ko... keluar hadis2 semua)

p/s: lama tak cerita pasal Eva the Cat

7 critics say:

neezareef said...

dah jwb..hehe

bspotgurl said...

alahaiiii si eva yg comel ;)

RiEz said...

eeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....hahaha konpem kene picit kalo umar dapat nih....

Ms AiReEn MoHd said...

mane ade poll aku tak nampak pun..penat aku geledah tak der pun babe...maneeeeeeeeeee??

~ujicham~ said...

dah buat.. izan.. citer lah pasal si comey eva ni.. suka kucing.

Izan said...

NEEZAREEF -
thanks dear...

BSPOTGURL -
geram kan tgk eva tu...

FARIHA -
buka umar jer yang picit aku pun kekadang nak picit2 tgk si eva ni. heheheheh

HAKUE ERYN -
eryn oi... takkan tak nampk kot. sume org nampak. parah da nih. tgk betul2...

UJICHAM -
thanks uji... nnt saya citer pasal eva lak yek. lama tak citer pasal dia

@xiM said...

amboih..sakan sampai keluar hadis sumer yek..hehehe

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month