tumbesaran pokok cili

Perkembangan pokok cili aku....

- Minggu lepas -


- Minggu ini -

Tak lama lg tak payah beli cili padi..... Kutip jer kat belakang rumah. Tak sabar nak tunggu berbuah pokok cili ni. =)

posted under , |

7 critics say:

LiLa said...

izan, rajinnya :) Akak kat Msia pun tak tertanam cili ni...

sWeEtdARLinG said...

waaah aku tumpang bangga sebab aku tak berbakat nak tanam pokok dengan berjaya

bspotgurl said...

best gak kan Izan kalau kita suka menanam pokok2 nih.. leh save skit membeli.. tapi kadang tak semestinya apa yg kita tanam tu menjadik kan? haiyaaa

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..jimat2 tanam pokok sdri...

Izan said...

LILA -
kat sini saya jadi rajin la plak. dulu kat Msia main beli jer kat pasar =)

SWEETDARLING -
tu la aku pun bangga dengan diri sendiri. hahahahaha

BSPOTGURL -
bila tgk pokok kita tanam membesar tu yang seronok tu.

PRINCESS N -
betul tu. jimat2...

@xiM said...

nanti boleh la buat sambal belacan,hehehe

jom jalan2 pi melaka..! said...

sy tengok apa yg izan tanam semua tumbuh dan menjadi.... tanah kat sana pun nampak mcm subur jer dan cuaca nyaman....

biasa kat malaysia kami semua malas nak berkebun sbb utama ialah cuaca terlalu panas terik...

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month