iklan gores dan menang

Iklan gores dan menang kat sini. Sabo jer la..




p/s: motto mereka.. ' ti piace vincere facile?'--->ingin menang dengan mudah?

posted under , |

11 critics say:

POSH76 said...

ingatkan versi mesia...mau masuk sudah...hehe

Ms AiReEn MoHd said...

ape kes iklan gini plak ...wakaka ingat nak bedah kemende tadik..kekekeke ko ni mmg kes tak der idea ker...iklan aku dengor merecik air lior ckp italy hah....jap sebelum tgk name jap..kang boylobo lagik...ha da okies...

Cik N said...

tak sesuai tau...;p

BeMiE said...

italian ckap gores n menang apa ek? hehe

Izan said...

POSH76 -
kat msia ada iklan gores dan menang gak ker?

ERYN -
tu la mula2 aku nengok iklan ni ingtkan iklan apa la. rupa2nya gores dan menang. tipah tertipu.. =)

CIK N -
hahahahaha... tu la kan..

BEMIE -
gores dan menang dlm bahasa italy... gratta e vinci. pandai tak sebut.. sebut betul2.. =)

Ms AiReEn MoHd said...

izan silakan cepat hapdet aku pepagi ni bgn semata mata dtg nak komen ngan klik klik nuffnang ko ni izan

sWeEtdARLinG said...

ada gak kempen menang dengan mudah erk...? kekekeke...

mesia takleh buat gitu, ini namnya judi kannn?

BoyLobo said...

weh ko tido b4 update ni ape kes lak...ok ok kang mlm aku dtg lagik ekk...ko sure da pagi kat sane....aku klikcelcom ko

Ms AiReEn MoHd said...

alamak name boy plak....ishkkkkk jap aku klik klik celcom ekkk

rasp said...

ingatkan apa lah hai hehehe ...

Ms AiReEn MoHd said...

weh jap mane carta tu...aku tak nampak ni...sape rtanking...aku kah atau org lain ni....

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month