ouch charlie its hurt

Jenuh aku tahan gelak tgk video ni. Aku bg Mirko tgk video ni dia pun gelak. Sabo jer la... Kiut la budak2 ni. =)


posted under |

5 critics say:

SJB said...

Hahaha, the baby love it.

♥TeE♥ said...

Owh Tee dah tgk video nie aritu my MIL tunjukkan..sweetkan..abg dia..kecik2 lagi penyabar sgt klu Tee maybe dah start naik tangan hehehe sakit punya pasal..anyho...both of them so cute.

Ms AiReEn MoHd said...

kuang ajo adik die ni...sian si abg tu...cover jer malu....cakap tak sakit padahal sakit..w.akakakakak ..

adoi la 3 kali gak aku tgk ulang tayang video ni...muakakakakak tunjul si pale botak cahrlie tu kang leh slumber kodok die gelak..ampeh tul

Ms AiReEn MoHd said...

da merata tah memane video lak aku menengok bebduak ni kat u tube....huhuhu tapi suwittt jer si bang yer tu

sWeEtdARLinG said...

cute giler... good big bro!

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month