musim luruh di sini

Tak lama lagi semua pokok akan menjadi dogol... Sekarang ni daun2 mula kering dan berguguran. Sungguh cantik daun2 ni bila menjadi kuning. Di jalan penuh dengan daun2 kering.


p/s: suhu pada musim luruh sungguh nyaman sekali. Bila masuk musim sejuk nnt yang tak tahan wei... Skang ni kul 6 da mula gelap da... Kalau musim panas kul 9 pun cerah lagi =)

posted under |

10 critics say:

Delimasari said...

bestnya klu dpt p sana...

POSH76 said...

bestnyer kalu musim saljikan..leh main snow hehe

sWeEtdARLinG said...

sebab tu kat sana pukul 6-7pm, semua kedai dah tutup kan?

Scha said...

izan,
kalau kak scha
kutip dedaun kering
tu masuk dalam buku
pastu stick kat scrapbook
bunga2 & daun2 kering
teringat mase duk kat uk dulu
i rindu suasana itew u :)

lily lotus said...

wah..kul 6pm dah gelap? cepatlah masuk bilik tidur gitu

RiEz said...

kalo kul 6 dah gelap ko lik keje kol baper?

rasp said...

mesti cantik je suasana autumn nie...
bertuah tul u :)

BoyLobo said...

weh kalau musim luruh ni cepat gelap buka pose cepat la ehh...ha oleh yg demikian ganti cepat pose syok ni...dr menungu lelame kang...

Ms AiReEn MoHd said...

sekalai lagik aku nak koemn ko bg pihak eryn bukan boy lobo...ni la akibat gune satu pc abis jahanam aku

BeMiE said...

nnt gambar poko dah godol jgn lupa hapdet.. nk tgk.. heeheh

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month