pakaian beragam @ embassy

Cari punya cari gambar lama tetiba terjumpa lak gambar 2thn lepas semasa aku 'dipaksa' untuk mengambil bahagian dalam memperagakan pakaian beragam pada satu majlis yang dianjurkan oleh pihak embassy.

Masa ni aku lom kawen lagi so badan mmg sekeping. hahahahaha. Tang perut tu maintain jer. Skang ni plak perut penuh dengan lemak2.


Pakaian pertama - Baju Kurung Kedah


Kat belakang tu mak aku. Masa ni family aku ada lagi kat sini

Pakaian kedua - Sari

Da rupa anak hindu pun ada. Hahahahahah. Siap gelang ha. Tp masa ni lupa lak nak pakai 'nande'. Nak cepat sangat terlupa nak letak tang dahi tu. Bukan apa masa untuk salin pakaian hanya 8 minit sahaja. Mana la tak kelam kabut.



Pakaian ketiga - Pakaian Pengantin

Tangan aku masa ni berdarah semasa nak bukak gelang hindu td. So terpaksa pegang tisu. Nak cepat punya pasal gelang2 tu patah then telah melukakan tangan aku. Aduh.... Jenuh aku senyum padahal tangan aku pedih tu...


Bersama peserta2 lain yang mengambil bahagian dalam pakaian beragam. Pas abis majlis aku terfamous la kejap. Sume pakat2 nak bergambar. Padahal aku da tak sabar nak ke toilet. Tisu penuh ngan darah

p/s: tetiba aku terkonfius kejap. Aku da pernah citer pasal kisah pakaian beragam ni atau tak ha? Kalau da pernah cerita kira halal la kan. =)

posted under , , |

7 critics say:

~ Lady ell ~ said...

ni kira mcm pertandingan ke izan..dpt adiah tak?mmg slim arr..

rasp said...

rasa cam lum lagik crite..
tapikan apsal u look so different ek..
now nampak lagi gorjes...

Little Kampung said...

wow! gorgeousnyeeeee izan~
terserlah
kejelitaan seorang
wanita melayu~
kakscha suke
tengok izan tak
colour rambut tau
look so natural,
macam anggun
ur da tallest
among others
good job :)

its me said...

weh tinggi nyer ko..ker bantut nyer org org tu...tu aku tgk gambo yg last tu...ape hal aku tgk ko mengalah jerk...by the way sgt gojesssssssss ko ..aku sokak...jap hap tinggi ko same ngan pokok bunga manggar tu da

BeMiE said...

yang sebenornye izan ni wat apa kt italy ni... keje apa? huhu

Delimasari said...

wuiit masuk pertandingan yerkk d sana...
bagus perkenalkan baju kebangsaan kte....

sWeEtdARLinG said...

1st time ni aku baca... hehehehehe syok erk boleh berangan jap jadi model

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥




Blogger of The Month