christmas eve

Nak cerita pasal krismas minggu lepas. Cerita da basi la kan. =)

Kebiasaannya 24hb malam akan disambut dengan makan malam bersama seluruh keluarga. Mengikut adat istiadat perayaan ini, makan malam semuanya berasaskan makanan laut. Pada malam tu mereka tidak boleh makan daging atau selain dari makanan laut.


Gambar tak banyak bb aku sibuk tolong memasak kat dapur. Hehehehe. Tunggu entry seterusnya nak citer pasal hadiah pulak =)



posted under |

7 critics say:

sWeEtDaRLinG said...

oh, aku suka seafood tapi serius, baru aku tahu tak boleh makan daging...

abes yang dalam cerita, depa masak turki tu apa?

rasp said...

ooooo kalo i ada kat situ bestnya...
i looooooveeee seafood...
neway, naper ek kena makan seafood..
ada stori ke disebaliknya??

iva saionji said...

deco kat meja cam chantek jek....huhu..hepi new years kak

Dee said...

udang!! wallah..sedapnya..

Me, Mrs Taj said...

saya pun mcm kak rasp wondering kenapa kena mkn seafood? apa cite di sebaliknya?

Erin Rashid said...

seb baik seafood
kalo daging
sure kene fikir bnyk kali
unless ur PIL beli kt kedai halal..

lily lotus said...

bestnya..siap tetapkan kena makan seafood

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month