penyakit M

Penyakit M iaitu penyakit malas menyerang aku. Bab tu slow jer aku update blog minggu ni. Blog kengkawan lain pun aku lama tak singgah.

Manakala kat Italy ni plak semua orang dlm mood nak krismas. Mana2 pun berkumandang lagu2 krismas. Lampu dan pokok krismas sana sini.

Last week kitorang pi jalan2 kat center rome. Orang punya la ramai nak shopping beli hadiah krismas. Bersesak2. Tak sanggup aku nak harungi orang ramai ni. Cuba klik kat gambar bawah ni. Ramai kan?

p/s: adiah yang aku pos kat Eryn dah pun sampai. Wah... laju giller tak sampai seminggu pun da smpi Msia. Dasyat kan?

posted under , |

14 critics say:

Cikmin said...

salam izan..patutla..M rupanya...hihihi...

~ Lady ell ~ said...

fuyooo..ramai giler..mcm ada pesta apa je izan ekk.

Tee Elliott ^__^ said...

Ahaks kat sini pun sama lah Izan..penuh satu street tu...pening kan..

SJB aka SUELYN J-B. said...

Wow, so many people.

baby said...

da dtg penyakit M rupanya ptutla asyik xupdate blog...kureng2kan la pnyakit M tu g cr ubt vitamin tuk R la...ahaksss..
ramainya org tringat cam kt jln Tengku Abdul Rahman time nk ramai cmtu la ramainya...mcm2 bau de..xsggup nk nahan nafas.

pRincESs_N said...

msti sales giler2 sane x??

¶A.K.I¶ said...

huhuhu....
adiah aki??
ad x?

RiEz said...

samo la den pung

its me said...

weh tu pasal sgt laju ekk...aku sukerrr ..aku bajet pun thn baru baru sampai seminggu pun tak lg da sampai da ..thansk so much babe...aku lapo tgk calender makanan tu...

rasp said...

penyakit M nie mmg penyakit yg digeruni dek bloggers :)
wah mmg ramai tul umat dok menyopping christmas ek...

sukahati said...

kat malaysia pun leh tgk keadaan org bersesak macam ni kat satu jalan...iaitu time nak dekat raya di jalan Tunku Abd Rahman....hahaha....sama!

lily lotus said...

kat sini pun dah meriah apatah lagi kat sana yer...

Erin Rashid said...

i miss winter season there. cuma tak larat terlampau sejuk smpai tdok pakei selimut tebal pon tak cukup!

its me said...

weh babe mmg laju pos italy tu.....meh try anta lagi sekali laju tak die dtg ..ekekkeke joking jerk...ko jgn amik seyes..aku ni kuat main ni....

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥




Blogger of The Month