merah menyala

Mari memetik buah ceri... Tiap2 hari bila sampai rumah lepak kejap bawah pokok ni sambil makan buah ceri. Petik terus masuk mulut. Tak payah basuh lagi dah. =)












Buah ceri ni rasanya masam masam manis. Kalau yang masak ranum warna merah menyala tu selalunya manis. Manis buah bukan manis sgt2 cam ceri yang dah dijerukkan. Kat Msia tak de kan buah ceri ni. Kalau korang berpeluang jumpa buah ceri fresh ni, jgn lupa mencuba. Sedap....

posted under , |

13 critics say:

Delimasari said...

hantar ke m'sia ckit.....

Dee said...

merah2nya..nmpk tempting giler..

NenekPenne said...

kat malaysia ada, import punya..mahal...

teringat masa pi australia dulu... jakun ceri...asyik nak makan tu jer... mau tak, murah dan besar buahnya...

Incredible Design said...

sedap ye buah ceri...Merah2 semua nya...Kalu kat malaysia tak dak lah semua ni.

SJB said...

Betul tu, lagi merah lagi lah manis tu.

Diarihatiku1976 said...

fuh... mesti layan kalo makan ceri camni punye freshhh..

nurhareza said...

seb baik xde rs ngidam nk kn buah ceri fresh ni tau.. kot x, ada le yg kn pos ke malaysia buah ni... hi3

~ Lady ell ~ said...

ya allah..meriahnye buah ceri izan...bnyk tul!!dulu ell pernah merasa gak yg fresh mcm ni..masa sil pegi ostolia..manis n sedap.tp tk ingat rasa die betul2.tk samlh mcm yg jeruk tu..tk sedap!! kalolh boleh izan anto sini...:)

RiEz said...

merah si ceri...

lily lotus said...

nampak gayanya tunggulah aku mimpi gi rumah kau kat sana..makan buah ceri yg fresh :D

Delimasari said...

xjemu tgk buah ceri ni....
layannnnnn ceri lg

rasp said...

bestnya....very tempting la sis...
geram je tengok merah2 sana sini..

Kancilbiru said...

mak aiii menggiurkan....tlg pos sikit...hehe

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month