ubi beranak

Beberapa bulan lepas kan aku ada cerita pasal kuih keria yang buat pertama kalinya aku wat dalam hidup aku ni kan. Memandangkan kuih keria aku tu agak menjadi, so dengan rasa sukahatinya teringin la nak buat sekali lagi.


Oleh yang demikian aku pun beli la ubi keledek beberapa minggu lepas. Yeke? Ke beberapa bulan lepas. Hahahahah. Simpan punya simpan ubi keledek ni aku sampai terlupa terus nak buat kuih... Akibatnya udah siap tumbuh anak pokok da ubi keledek aku ni.

Dasyat kan? Aku ingt ujung minggu ni aku nak tanam la. Mana tau menjadi lak kan. Silap2 ubi keledek pun aku tak payah beli nnt.

Kita try tanam jer.... Mana tau menjadi... =)

posted under |

11 critics say:

SJB said...

Cuba tanam mesti menjadi ni.

Kniedaz said...

Tanam je la..lepas ni nak wat keria, cabut keledek blakang umah je..hehe

rasp said...

hehehehe...a'ah cuba lah tanam...
u've got green fingers maaa...

Diarihatiku1976 said...

besarnya ubi keledek tu...

Dee said...

leh try izan..nti senang ko..stok ubi keledek dpn umah je..

lily lotus said...

insyaallah menjadi sok tu..ubi keledek senang nak membesar bagai johan :D

mEMYselfandi said...

hahahah! tula akak, rajin sgt..samapai berpokok ubi ni ;p
tapi best gak kalo dapt tanam, da ade hasil..setiap ari leh wat keria;p

NenekPenne said...

senang2 u buat masak lemak keledek jerlah

Cath J said...

ni belum bertanah jadi menjadi...apa lagi kalau dah di tanam...mesti menjadi punya lah.. ^_^

Delimasari said...

mesti tumbuhnya... cuba222

happyichigo♥ said...

yup yup tanam izan....good luck!

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month