artverona + mogok

Masih banyak lagi kisah2 dan gambar2 kitorang di Verona. (Banyak tak banyak sgt la.. ada la skit. Hahahaha)


Harini tak leh nak update blog. Nak kene tdo awal. Esok pengangkutan awam di italy mogok. Train, bus, metro, tram dan seangkatan dengannya semua mogok. So kene kejar train awal esok. Kalau terlepas, alamatnya tak pi keje la weh. Mogok mmg kerap berlaku di Italy ni. Tambah2 mogok untuk pengangkutan awam. Tujuan mogok biasala, mintak gaji lebih. Tapi yang bagusnya bila diorang nak mogok ni diorang akan buat pengumuman tarikh bila diorang nak mogok dan juga dari jam berapa hinga jam berapa.

Kebiasaannya mogok untuk pengangkutan awam ni bermula dari pukul 8.30 pagi hingga 4.30 ptg. Dalam waktu tu mmg tak de bas. Tp sebelum dan selepas waktu yang disebut, mereka akan mula bekerja.


Cerita di Verona akan aku update pada entry yang seterusnya.

posted under , , |

3 critics say:

Lieya said...

Boleh ehh mcm tu... ekekek seb baik kat m'sia depa xde rajin nk buat mcm tu slalu

~Iza~ said...

oohh..aku harap diorangtak mogok masa kitorang kat sana nanti..kalau tak pitam mak!

SUE J BROOKS aka SJB. said...

Mogok?. Kenapa yer?.

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month