perangai macam binatang

Manusia mudah lupa diri.... Kalau semua manusia dalam dunia ni bersifat berterima kasih macam singa dalam video ni, mesti dunia aman damai dan tak bermusuh.

Kita selalu menggunakan perumpamaan 'perangai macam binatang' untuk seseorang yang jahat. Tp aku rasa binatang tak sejahat sepertimana kita manusia fikirkan.



p/s: terharu aku tgk video ni weh...

posted under |

7 critics say:

cikmin said...

omegod!! terharu jugak ni cikmin tengok...ishhh...

p/s lama tak berkomen kat sini.. :) izan dan hubby sihat?

rasp said...

ermmmmm tak leh tengok...
kena tunggu balik umah baru leh tengok...

Delimasari said...

mmg rindu kat blog izan ni...

SharHanah® said...

ye betol²... sy sokong!

Dee said...

betul2..totally agreed..

CathJ said...

terharu pula tengok vid ni.... dia dah kenal bau wanita ni....sebab tu kenal betul...

~ Lady ell ~ said...

kt mesia kn ada iklan "dlm dunia haiwan tiada manusia,tp dlm dunia manusia ada haiwan" iklan ni kan dibuat sbb bnyk sgt kes2 rogol dn buang bayi..

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month