setelah sekian lama

Lama tak dapat award. Maybe sebelum ni ada jer yang bg award atau tag cumanya aku agak sibuk kebelakangan ni dan tak dapat nak memenuhi permintaan semua (chewah!! perasan) hahahahah..

Award kali ni aku terima dari adik
Syiera yang cantik manis dan sangat kreatif orangnya... Thanks Syiera for the award.... Syarat2 selepas dapat award ni, kene tulis 7 perkara tentang diri sendiri dan tag 7 bloggers yang lain. Apa nak citer yek pasal diri sendiri???

1 - Aku sangat suka makan coklat walaupun telah di nasihatkan oleh doktor supaya kurangkan makan coklat sebab aku ada migrain =)

2 - Aku takut lipas, sib baik kat Italy ni tak de lipas. Masa kat msia selalu lari lintang pukang bila nampak lipas dalam bilik tidur aku. Mana taknya kekadang tengah syok2 tidur lipas ada dalam selimut da.. Arrghhh.. geli!!!!!

3 - Aku nak bela kucing tapi Mirko tak bagi. Huhuhuhuhu.... Tak per nnt aku bela ikan jer la... =)

4 - Sejak pandai masak rendang, boleh katakan setiap minggu aku masak rendang, tak payah tunggu raya baru nak makan rendang.
Hahahaha.... Mirko pun da pandai makan rendang sekarang ni.

5 - Kadang2 bila beli barang pastu sayang nak guna, simpan buat pekasam. Hadiah set makeup
yang mak mertua aku bg 2 tahun lepas pun aku tak guna2 lagi. Sayang la weh nak guna. =)

6 - Aku seorang pencinta alam. Haa.. jangan tak tau... =) Oleh yang demikian kepada penghisap rokok sila berjauhan dari aku. (Nasib baik dpt suami bukan perokok - dulu Mirko merokok tp da hampir 10 thn dia berhenti merokok)

7 - Last skali, aku rindu la kat kawan2 aku kat Msia. Bila nak balik Msia ha??? Kepada sesiapa yang berminat, Qatar Airways tgh wat promotion, apa lagi sila la booking tiket.


Mmm.... Tak tau nak tag siapa. Sesiapa yang rajin datang blog aku ni di alu-alukan untuk ambil award ni dan ceritakan 7 perkara megenai diri anda. Kalau korang da buat jangan lupa bgtau aku. =)

posted under , |

4 critics say:

Dee said...

alamak..malasnya nk buat tag..hahaha..tp dh tau sket2 psl izan..

lily lotus said...

kat sana takde lipas? nanti aku courier sekotak..hihihi

CathJ said...

coklat boleh buat migrain ke?????? oh patut lahhhhhhhhh..... aku mengidam coklat time preggy2 ni... patut lah hampir setiap hari kena migrain...

Cikgu Tie said...

Nak tag tu yang malas kan?

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month