Artena - Part 3

Jom sambung jalan kat dalam kawasan kota Artena ni.


Dalam kawasan ni semua lorong2 nampak sama jer. Kitorang mmg berhati2 supaya tidak sesat. Kang dok asyik bergambar tak ingt dari lorong mana kami lalu. Tu pun mmg da hampir2 sesat.


















Penat jugak weh, naik tangga turun tangga.... Perut da mula lapar. Jom la balik, kaki pun da sakit....



Sekian sahaja penjelajahan kami di Kota Artena ni. Udara di sini mmg segar dan nyaman kerana tempat ni terletak jauh dari hiruk pikuk kota raya dan kesesakan lalu lintas. Tenang dan tenteram suasana kat sini.

3 critics say:

Lieya said...

Uiskkkk cantek cantek cantekkk....
lagi???

rasp said...

tiada pencemaran asap kete..
bagus....
org2 kat sini pun mesti sihat2...
dah le tu kena jalan kaki kesana kemari...
naik turun tangga plak tu..

CathJ said...

cantik sungguh....

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month