da nak start

21 hb March aritu da masuk musim bunga kat Italy ni. Tgk bunga pokok ceri da start berbunga. Pokok depan rumah aku ni baru je beberapa hari nampak bunganya... Tak lama lagi boleh la tgk bunga2 pokok ceri yang cantik kembang mekar seperti tahun2 yang lepas.

Harap2 tahun ni dapat la makan buah ceri. Tahun lepas pokok buah ceri kami mmg lebat cumanya cuaca hujan panas yang tak menentu menyebabkan buah2 ceri penuh dengan ulat. Terpaksa bagi jer kat burung yang makan buah ceri tu.

Balik keje semalam terkejut tgk pokok bunga tulip aku da berbunga. Hurrrayyy..... Baru 2 ketul jer la tapi. =) Tahun ni rasanya bunga tulip aku tak banyak cam tahun lepas. Tahun ni aku kurang tumpukan perhatian kat tulip2 aku. Letak baja pun sekali jer. Kesian tulip aku. Huhuhuhuhu....

posted under , |

7 critics say:

CathJ said...

beautiful flowers!!!! :D

lily lotus said...

ni antara entry yg aku tunggu. cantiknya tulip tu. mcm ko :)

Azura Iznil said...

baru nak tanya bilalah nak spring...hahahaha.

RiEz said...

yay!!!!!

Anonymous said...

bile la agaknyer aku dpt tgk sndri bunga nie ek....shantekkkkkk....zue

tipahvogue said...

tulippppppppppppppppppp!!!!!

Lieya said...

arggghh bestnyeee tengok pokok tulipppp

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month