indahnya alam semulajadi

Sekarang ni musim bunga mana2 pun penuh dengan warna2 alam semulajadi yang boleh menenangkan fikiran yang runsing, perasaan yang sedih dan hati yang resah gelisah. =(

Gambar atas : bunga buah ceri

Gambar bawah
: aku tak tau pokok bunga apa. Tp aku tak suka. Ntah aku pun tak tau napa aku tak suka pokok bunga ni. Tiap2 tahun aku cabut pokok ni tp dia akan tumbuh dengan senang lenangnya. Tensen la....


Pokok yang aku taknak senang lak dia tumbuh. Pokok bunga tulip aku tahun ni payah lak dia nak hidup. Ni mesti dia tau ramai sgt orang yang akan mintak bunga tulip aku. Heheheheh...

Actually tahun ni aku selalu lupa nak letak baja kat bunga tulip aku tu. Dan aku tak jaga sgt seperti tahun2 sebelum ni. Bila balik keje sampai rumah jer hari da gelap, dengan suhu yang sejuk tak kuasa lak aku nak membelek bunga aku kat luar tu. Kesian tulip aku, aku telah mengabaikan mereka =(


Setakat ni hanya dua warna ni jer yang mula berkembang. Tahun ni mmg tak semeriah bunga2 tulipku pada tahun lepas. Kepada yang mengikuti blog aku mesti korang ingtkan kat tulip2 ku yang meriah giller tahun lepas. =)

posted under , |

4 critics say:

Azura Iznil said...

Izan...eee jeles tau tgk bunga2 U. Rumah I, tanam aje mati..haha..tangan panas kot.

CathJ said...

wow.. beautiful Tulips.. :D

RaNiA said...

izan..bunga ungu tue rasanya kat sini pun ada kot..tak pun kembar dia agaknya..;p

Tihara said...

bunga yg u tk ske tu..cantik la :)

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month