terlebih kreatif


Orang Italy ni mmg sangat kreatif. Tiap2 hari nak gi kerja aku selalu ternampak signboard no entry yang telah diubahsuai ni. Nak tergelak jugak setiap kali aku tgk signboard ni. Bukan satu ni jer, da banyak tempat lain jugak aku nampak signboard no entry ni yang diubahsuai. Sabo je la kan...

posted under |

8 critics say:

marinahunny said...

kehkehkeh..mmg ada rupanya..hahahaha lawak tol..

schaze zainn said...

kretif dan stylo pon ade.

kalo buat kat mesia kompem dorg ckp vandelism..adeh

p/s: mmg suke baca blog kak izan :)

oneyani said...

Ni kire signboard y legal la eh?giler ah dorang ni

happyichigo♥ said...

serius sangat2 kreative..
tergelak tengok

Izan said...

MARINAHUNNY -
setiap kali nampak signboard ni mesti senyum sorang2 =)

SCHAZE ZAINN -
thanks suka baca blog akak =)
ni kes vandalisme la ni. Cumanya kat Italy ni terlalu berleluasa tak terbedung lagi.

ONEYANI -
mana ada legalnya. Tu ada la sesapa tu yang wat dajal kat signboard tu. huhuhuhu

HAPPYICHIGO -
jom gelak beramai2. Heheheheh

rasp said...

memang kelakar....
at least kalo jam ke apa, leh le layan senyum sensorang kan sis :)

SJB AKA SUE J-B. said...

What Does This Sign Mean?. Lucu nya.

Bitt (double IS) said...

i am speechless...

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month