shopping

Yes, i'm going to shopping today. Nak gi shopping ngan adik aku tu la sapa lagi. Dia da nk balik Msia mggu depan. En Mirko akan menjadi bodyguard kitorang jap lagi. Sian dia. Mesti dia bosan bab kene teman kitorang g shopping. Huhuhuhuhuhu.

Aku da ckp da kat dia klu dia nk pi tempat lain pun tak kisah. Takut dia bosan. Tau la kan klu pompuan shopping camana jadinya. Tambah2 plak adik aku tu lg dasyat. Sume kedai dia nk masuk. Hahahahahah. Aku pun apa kurangnya... Klu aku g shopping, suamiku ikut je la kat belakang. Kekadang rimas jugak. Suruh dia g tempat lain dia tak mau. So ngekor je la ye amore.

Ok, see u guys soon. Ciao!!!

posted under , , , |

5 critics say:

aRa said...

Wah...shopping...agagagaga...Izan...nak tanya ni...Klo kat sana kan...ade dak jersi Italy yg besau²...yg muat la menyarungkan ke badan farah yg besau ni...And dia nye price lak camna??? Klo free...servey kan yek...agagaga

fauzi said...

ait.. shopping ka?
kite pon baru je blk shopping
ingt nk mengarang gak nih
tp loteh daaaa
ok la..nnt citer ek beli apa
ok caio

Izan said...

to farah - mesti la ada. jersi besau kecik sume ada. kat sini saiznya berbagai. nak yg ori ke yg tak ori. harga tak pasti bab tak penah survey. ari isnin ni nk g shopping lg nnt izan tlg surveykan. Bila nk bg ni?

to erin - to la arini kan start sales. so apa lg g la shopping. adik izan yg pompuan tu da nk blk mggu dpn tu yg dia ajak shopping tu. ni pun br je blk. lotehnya...

NuRuL FaRiHa said...

sales!!!!!hahaha malaysia pon udah start kelmarin...aku blom kesempatan lagi...mau rembat laptop dan itu n82...

Izan said...

amboi2 siap nk rembat smpi laptop ngan hp. byk duit ko. shopping!!!

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month