sepetang bersama

Petang semalam kitorang gi melawat cikgu kepada Mirko. Cikgu dia ni pelukis terkenal kat Eropah ni. Saje je la nk melawat bab Mirko kata da lama tak jumpa cikgu dia ni. Da hampir 10 thn lebih kurang. So pas sembang2 kitorang pi la kat studio tgk gambar2 yang dia lukis. Banyak giller lukisannya. Biasala orang2 kat Italy ni. Kebanyakkannya artist. Diorang ni banyak bakat dalam bidang seni ni. Jom layan gambar yang aku tangkap. Tak tangkap banyak gambar bab aku penat la... Pose... Perut lapar da tu hari panas terik.





p/s: Suami aku still keep in touch ngan cikgu2 dia. Aku tak de pun cam dia. Huhuhuhuhuhu. Adakah aku anak murid tak kenang budi? Kang silap2 cikgu pun tak kenal aku. Aku ni bukan pelajar famous kat skolah. Hahahahahhahahhah

posted under |

11 critics say:

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

betol la.. erin rasa mmg kebanyakan org eropah suke melukis
dan ada tallent besar dlm seni
erin xpnh ke italy, but i ve been to paris
kiri kanan jln dan merata2 tmpat ada org tgh melukis.
and u know wat..
bg mereka benda plg seni dlm dunia nih adalah tubuh bdn wanita..
kerana mempunyai lekuk2 tertentu..
hehehehe...

Izan said...

to erin -

betul tu erin. kat eropah ni mmg kaya ngan seni. diorang sume berbakat besar.
lukisan2 cikgu mirko ni pun banyak bertemakan wanita sebab tubuh wanita ni mmg unik. hehehehheheh

NuRuL FaRiHa said...

oit2 approve aku nih...kiter bukan tak kenang cikgu tapi sebab aku ase cikgu2 kiter pon ader ke tak lagi dah ko pk lah skang umo dah 26 10 thn lepas 16 tktn 4 lagi 10 thn yang sebelum baru tadika....masa tuh muka kiter takder la sejelita skang nih...hahahahahaha....

Izan said...

to fariha -

amboi2... dasyat ko yek. tak sejelita skang. jelitakah kita weh. huhuhuhuhuhu

aku rase ada je lg cikgu2 kita maybe tak ingt kat kita sume bab anak murid derang ramai. tol tak?

sukahati said...

malaysia pon suka seni la weh....tuh psl ramai nk masuk AF ... haha

Signorina Syima said...

sebenarnya... mengaku jer lah yang kita ni tak glamer.. dulu time sekolah kan comot2... sape nak ingat.. tambah pulak kita ni semua bk jenis lincah nak expose macam n***l sh****m. bulan pose ni..tak leh kutuk banyak2..

itali negara seni.. dan menjadikan wanita sbg ilham untuk berseni.. kalau ikut komen kawan ko kat atas tu, sbb wanita ni ada lekuk2 tertentu... persoalannya KO ADER KE IZAN?? hehehehe

Izan said...

to som -

AF tu bukan seni tu. Tu kira nk glamer

to syima -

hahaha.. aku ada je lekuk2 tu tp lekuk2 aku tak ler sehebat ko. =)

NuRuL FaRiHa said...

hahahah syima lekuk marbelesss babe...ermmm aku pon nak kutuk memandangkan dah bukak pose memang pon aku comot momot dolu2 tapi nowadayas syima izan rieha farah dah vogue OK...kalah pompuan itu yang aku ngk fster nyer udah mula ader bege2 di badannyer muahahhaahaha...(cam sial jer aku rini)

aRa said...

cantik²...org sana mmg suka seni Ya Ampun kan izan...tgk je bgnan kat sana...berseni segala...

Izan said...

to fariha -

huiyooo.... fariha sabo2. jangan ngamuk2. kalau la wat gathering ramai2 ada jugak orang yang jeles tgk kita sume nnt yek?

to farah -

tp tu la org dulu2 yang berseni generasi zaman skang da lupa seni mereka sendiri. sedih kan...

NuRuL FaRiHa said...

opkos bukan jeles jer malah mereka akan tergugat tau!!!

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month