melepak di hotel

Pagi tadi pagi2 buta lg da bertolak dr rumah nk ke hotel di Rome. Parents aku skang ni da kuar dr rumah. Skang ni derang menetap di hotel selama 5 hari sebelum berangkat ke Msia. Tujuan ke hotel pg semalam bukan la nk melepak kat dalam hotel tu. Kitorang nk breakfast sesama ngan parents aku. Breakfast kan samapi kul 11 jer. Kang lambat kang abis plak breakfast. Pastu kene pikir gak jalan jammed ke tak. Pas breakfast bapak aku biasa la pi keje. Keje tak abis2. Da nak abis kontarak pun keje lg. Mak aku lak tak berapa nk sihat sgt. Musim demam skang kan.

Lepas breakfast kitorang lepak2 jap dalam bilik pastu nak kuar gi pusing2 tangkap gambo. Yela mak aku tak de gambo ngan Mirko. =) seambil lepak tu aku apa lagi mula la kuarkan kamera buat la pape yang patut... Layan kan je la gambo kitorang yer....






posted under , , |

6 critics say:

FaRiHa said...

last pict is so lomantic loh....

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

amboi..romantiknye gmbr kt cermin tuh.. hehehhe

lily lotus said...

so sweetlah last pic tu

rasp said...

sis, cantiknya hotel dia! very classy gitu... & i loike ur pic yg dgn hubby kat cermin tu...

Mieza said...

soooo sewwt pic last tu...romantik gitu...:D

aRa said...

awat dagu hang??? agagagaga...last pic itew sungguh the boom...i suka la tgk signora...

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month