adegan yang ingin dilihat

Suatu petang dalam perjalanan balik ke rumah kitorang dr jauh nampak satu lori yang penuh dengan buah anggur. Da la time tu bulan puasa... Rasa cam nak terjun jer kat dalam timbunan buah2 anggur tu. Hahahahahahh


Korang pulak??? Apakah 'adegan yang ingin korang buat' atau 'adegan yang ingin korang lihat' apabila nampak lori sebegini???

p/s: minggu lepas berlakunya kemalangan di lebuhraya dimana sebuah lori buah2an terbalik . Abis buah2an bergelimpangan atas jalan raya.

posted under |

9 critics say:

~ujicham~ said...

ala.. saya suka yg kaler merah punya... kalau yg itu, saya akan berenang di dalamnya. huhu.

Cik Pah said...

emm.. sama lah ngan awak nak terjun gak. pastu ukak mulut luas luas.. yummy

Diarihatiku1976 said...

kalau akak kan.. akak nak terjun dalam buah tu dan kuarkan kepala lepas tu buka mulut luas-luas... sssyiiioook....tapi akak pun suka yg kaler merah tu...

isin_0108 said...

kak izan kalau dapat mandi ayaq anggur ni cm syorga maaaa....bestnya dapat tgk anggur yg fresh2 satu lori plak tuh...wahhhh

Bard Badleshah said...

klu saya plak nak sedekah dkt orang2 yang x penah mkn buah anggur..dapat pahala.
;)

rasp said...

masyaAllah sis...byknya...dpt tengok lori byk camni pun kira ok dah..hahahaha
tapi rasa cam nak terjun dlm tu gak aaaa :)

suhaila-ab said...

hehe kalau aku..tanam bodi lam anggur tu...

Ms AiReEn MoHd said...

giler mabuk aku tgk anggur selori...lum jadi bahan alkohol aku mabuk dulu dah..kekekeke..aku nak marathon blog ko..lame da terlepas...

@xiM said...

tak pernah nampak lori macam, ni kat sini..hahaha

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month