kita deeparaya

Sabtu minggu lepas ada sambutan Deeparaya kat Embassy. Sambutan mmg meriah. Ramai jemputan yang hadir. Jemputan merupakan semua org2 Msia yang tinggal di Rome. Ramai jugak kenalan2 baru yang aku jumpa. Cuaca pada aritu pulak mmg mengizinkan. Dua tiga hari sebelum tu asyik hujan jer. Then ari sabtu aritu alhamdulillah cerah dan tak sejuk sangat.

Jom kita tgk gambar jer la yer. Kalau ada pertanyaan sila la tanya... =)





- that is kambing. i don't like kambing -






- jom panjat pokok apple -



p/s: for more pictures sila ke my facebook

posted under , , |

12 critics say:

Dee said...

u pakai baju 2 lapis eh...wah..mesti sejuk eh..

Cik Pah said...

adakah itu kambing beriani ? huh..dari pantang lg dah ngidam nak makan tak sempat lagi.. rugi nyer izan tak makan kambing.. sedap ohh.

anemachey said...

bestnya izan...dah hbis raya pon boleh raya lagi..hehehehe

CikMin said...

uiksss deeparaya ke izan?nampak sume malay jek tu...hihihi...wow..kambeng my peberet u...

POSH76 said...

kalu camni mmg tak terasa lonelylaa...walaupun tak berada ditanahair sendiri...happeningnyer...hehe

rasp said...

meriah sungguh!
tgk ramai lagik melayu dari yg berbangsa india ek sis...
uish bestnya panjat2 pokok epal,
tingat panjat pokok pelam lah tu hehehehe

lily lotus said...

terubat rasa rindu kat masakan mesia ekk...

Amy said...

Mak Aih sedap2nya makanan!! Leh pengsan me tgk haaa. dah la aku tgh diet neh izan weii. Sabar2 nak cabut dlu la...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahhh...seronoknyerr bkumpul rmai2....

Encik Azizan said...

seronknye raye..hehe

sWeEtdARLinG said...

uuh aku pun tak suka kambing... tapi seronok kan kumpul ramai2 anak perantau...

Delimasari said...

mcam makanan kat m'sia.. bestnye

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month