musim berubah

Seminggu dua ni cuaca agak buruk. Selalu hujan. Angin kuat. Mmg perkara biasa setiap kali nak tukar musim. Skang da tukar dari musim panas ke musim luruh kat sini.

Pelangi yang muncul sebaik jer hujan lebat mula berhenti.


Pada tahun2 yang lain bila musim luruh suhu dingin sahaja. Angin sepoi2 bahasa. Nyaman jer. Tp tahun ni suhu menurun secara mendadak. Suhu sekarang lebih kurang 10 darjah celcius. Menggigil wei pepagi tunggu train nak pi keje.

Aku yang mula memakai jacket tebalku. Org lain sume pakai yang nipis2 dulu aku terus belasah yang tebal yang boleh memanaskan badanku yang kurang lemak ini. =)

posted under , |

11 critics say:

happyichigo♥ said...

syoknye autumn

mama_iris said...

kak...
jangan tunjuk pelangi...nanti jari kudung...hahahha...teringat org tua2 dulu2 ckp...boleh plak??

sWeEtdARLinG said...

comeynya pelangi.... kat mesia, jarang erk nak nampak pelangi besar cenggitu lepas ujan

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..N suke tgk pelangi..weeeee....

Dee said...

kt kl ni masih panas..hehehe..tp xlah berjerebu..still ok..

rasp said...

bestnya u leh merasa the 4 seasons...

lily lotus said...

bestnya ko dpt rasa memcm musim..hehe..pakai tebal2 wei..take care ;)

Umi said...

izan..nape ek diriku ini merasakan dikau semakin chantek???ayu gitu..ikhlas ni weh.

@xiM said...

cantek gambar pelangi!!

Erin Rashid said...

rindu wehh aku dgn germany..
tanah tumpah camimi.. huhuuh

LiLa said...

I hate winter! soooo gloomy... lagilah nak kena pakai baju tebal2everytime keluar. Sebab tu agaknya i tak boleh stay lama kat belah2 sana. Anyway, take care musim2 sejuk ni ye...

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month