bandar rome @ night

Semalam selepas balik kerja kami ke bandar Rome untuk berjumpa dengan kawan fotografer Mirko yang mengadakan pameran di salah sebuah galeri di sana. Kawan dia org Italy tp menetap di Beijing hampir 8 tahun. Dia dtg dr Beijing semata2 untuk pameran projek fotografi dia di Rome selama seminggu.

Jom jalan2 kat Rome pada waktu malam. Rome waktu malam sungguh cantik. Bangunan2 di Rome penuh bersejarah dan gah berdiri di tengah2 bandar Rome.










posted under , , |

11 critics say:

Scha said...

wow! beautiful
night scenery,
i love those old
buildings canteknye
kalau kakscha & family
datang rome, izan
can be my tour guide hehe

POSH76 said...

dapat tngk gambo pun jadiler...hehe

nice country to visit..

rasp said...

mmg cantik tul kota rome...
sib baik u share pics kat sini...
leh tgk gambor nie...

BeMiE said...

gambar pameran fotogafi tu takder eyh zan?

ibu ilham said...

cantik sungguh..
bile la nak sampai bandar Rome nie..huhuhuuu...
dpt cuci mata kat blog izan nie, jd la...
jln2 gakkan??? jln2 dlm blog..hihihih...

Cik N said...

EEEiii...cantiknye!!
Bestla bile agknye dpt g sane..huhuu

♥TeE♥ said...

I really love old building lah...sgt cantik:)

Ms AiReEn MoHd said...

sekai aku pandang bagunan ni mcm KAT MERDEKA SQUARE JERK..KEKKEKE AKU INGAT KO BALIK JAP...LIME NAM KALI PANDANG...ERYN OIYY NI KAT ITALY LA...HIKHIK...nice..kredit to mirko

:: p R i n c E s S _ N :: said...

bie r agknyer dpt jejak kaki ctu...serious cantekk..

~ Lady ell ~ said...

Ell pun suka tengok bangunan kat rome.all da buildings sgt bersejarah.mcm mana derang boleh kekalkan begitu lama ekk.sedangkan bangunan yg moden2 yg ada kat malaysia ni pun kdg2 tak mencecah setawon dh runtuh.kagum! sangat cantik.

sWeEtdARLinG said...

wakilkan kau jer laa pi Rome.. memang mimpi tak sudah laa kalau aku berangan nak jejak sana

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month