mari menguli tepung

Bercerita pasal homemade pasta pada entry aku yang lepas. Mirko ada wat beberapa rakaman video kat kamera aku ni. Tp hanya satu video ni jer yang berjaya aku upload. Video2 yang lain tak dpt nak upload sebab terlalu berat.

Harap korang terhibur melayan video ni. =)

video

posted under |

9 critics say:

SJB said...

Wah...best ni. Thanks for sharing :D.

lily lotus said...

rajin ur husband rakam wife dia yang rajin ni..hehe

missgee said...

mcm best je
main uli-uli tepung..
kah best nengok je :P
hehehe

Joyah Sempoi said...

bestnyer dengar org ckp italy..izan, lepas ni boleh bukak homemade pasta punya kedai plak..hehehe

Signorina Syima said...

wah... rancangan masakan dari itali tu....

~ Lady ell ~ said...

meriahnyer..siap ngan bahasa italy lg..:)

rasp said...

uli jgn tak uli...
untung u leh blajar from ur MIL kan...

Naim Isa said...

pergh..ijan dah terer masak siot skang nih...hehe..
nnti balik buat open house utk kgkwn okey..!!

atty's said...

ralit kty layan video ..nie..

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month