Kebosanan melanda

Lamanya tak update blog. Dan lama jugak tak blogwalking. Sebenarnya aku dan Mirko agak sibuk sejak bulan Julai lagi. Yang sibuk sebenarnya Mirko, aku wat2 sibuk jer. Hahahha.. Aku pun sibuk gak. Aku kan assistant dia. =)

Apa yang sibuk sangat tu? Nntla aku cerita yer... Tunggu entry seterusnya =)

Kali ni aku saja nak share ngan korang semua fakta mengenai Italy. Kalau korang nak tau, tgk gambar2 di bawah untuk mengetahui tahap kebosanan yang melanda di Italy setiap kali musim panas. Semua kedai tutup yer kawan2. Jalan semua lengang. Traffic mmg tak de. Fenomena ini selalunya melanda selama sebulan di bulan Ogos, sempena Summer Holiday



Gambar di bawah pulak di lokasi yang sama pada musim bunga tahun lepas. Nampak tak perbezaannya. Betapa ramainya org.



Kesimpulannya kan, kalau nak dtg Italy jangan datang musim panas. Da ler panas giller suhu sampai 40 darjah, kedai plak tutup. Tak syok.... =)

posted under , |

7 critics say:

pRincESs_N said...

thanx sharing info sis...

CathJ said...

wah 40 darjah??? mak aii..panasss nya...

Mrs.Sheikh said...

tp kenapa tutup kedai? pelik gak ek

Izan said...

PRINCESS_N -
no prob.. sharing is caring =)

CATH J -
kat italy lebih panas compare to msia

MRS. SHEIKH -
diorang tutup kedai. semua org pi pantai. sunbathing. kat sini kan asyik sejuk. bila musim panas semua org relax....

Amak Kongsi said...

amboi, lebih panas dr malaysia.. huhuh

Delimasari said...

ada jugak sepanas mcam tu erkkk

SJB aka SUELYN J-B. said...

Banyaknya orang.

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥




Blogger of The Month