anak orang

Oh... anak sendiri tak de lagi kita promote anak org boleh tak? =)
This is Martina. Anak kepada sepupu Mirko. Ingt lagi tak aku pernah cerita dulu.

Semalam singgah umah nenek Mirko. Saja gi melawat sambil bawak hadiah dr hongkong aritu untuk dia. Gambar nenek dia aku tak tangkap la plak bab dok sibuk tangkap gambar org lain. =) Dok sibuk tangkap gambar Martina. Da besar dia skang ni. Da hampir 5 bulan lebih. Da mula membebel sorang2. Apa yang dia cakap sume org tak paham pun.

Susah betul nak tangkap gambar dia. Asyik gerak sana sini. Maklumla org ramai sgt. Konpius agaknya. Ataupun dia heran minah mana lak la yang dok pegang aku ni. Cam tak kenal je kan. Hahahahaha... Dia berkenan giler kat Mirko. Dok usha Mirko jer. Bila aku panggil jgn harap nak toleh. Marahnya saya....

Ni lak Francesco. Abang Martina ni. Francesco 4 thn lebih. Sungguh petah bercakap. Tak menang nak melayan. Dia sungguh jeles bila org dok asyik layan adik dia je. Bila aku dukung adik dia, mula la dia pun nak ngendeng kat aku.

Muka kene paksa tangkap gambar. Sungguh hyperactive ini budak. Setiap kali jumpa aku macam2 dia berceloteh. Semalam masa ni ada game bola Italy lawan Brazil. Semalam macam2 soalan dia tanya aku. Dia tanya aku skuad mana? Milan atau Roma? Dia sokong Milan bab ikut bapak dia. Skang ni dia da pandai main bola. Bapak dia tgk bola dia pun tgk jugak. Sabo jer la....

posted under |

10 critics say:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

sane cni pics baby skg ni..hihiih...comel nyerr...

neezareef said...

wah mata baby tuhhhh

~ujicham~ said...

comey comey, awak bila lagi? :P

RiEz said...

ha turn aku lak tanyer...ko nyer baby biler lagi...

atty's said...

salam singgah..comey nya

Crafty said...

izan, alaaaaaaa cutenye baby tu plus handsomenye those 2 boys. tak sabar nak tengok anak izan pulak. mixed blood gitu. mesti lawa & handsome ;)

Rinna said...

Alaaa comenynye..anak mat salleh nie.. :) Abgnya pun hensem..

suhaila-ab said...

wah dah besar ye..rasanya aku baru lagi baca entry ko yg pegi hospital tuh..ke yg tu yg lain? ko bila lagi?hehe soklan tu mcm hape je kan....

Lily.Lulu said...

comeynya !!!
i wonder kalau anak u and mirko nanti
macam mana la yeh ??
;)

Dee said...

cutenyer..lps ni tangkap gambar bb sendirilah plak izan..

Newer Post Older Post Home
    Rome, Italy

Leave Your Link Here

Let's Shout

users online

Popular Posts

Four Seasons In Italy

Spring - 21 March
Summer - 21 June
Autumn - 21 September

Winter - 21 December


Izan's Details

♥ Full name Nor Sharizan
♥ I'm Aquarius
♥ 13 February 1982
♥ Born in Taiping, Perak
♥ Grew up in Sitiawan
♥ I'm married to an Italian
♥ Currently in Italy
♥ More pictures @
facebook

♥ 08 March 08 ♥

♥ 08 March 08 ♥

Blogger of The Month